dinsdag 31 maart 2009

Dinsdagavondcompetitie en problemen met de Garmin

Na gisteren D1 richting Haarlem en D2/D3 naar huis (ik had beloofd om om 19:00 thuis te zijn, maar reed pas om 17:50 uit Haarlem weg..) was het vandaag tijd voor wat leuks. 's Ochtends eerst rustig naar Haarlem, en 's middags weer rustig (D1) terug. Daarna dinsdagavondcompetitie op de Bult.

Als vanouds gaat het de Bult op altijd lekker makkelijk, maar echt op snelheid komen is er nog niet. Het peloton blijft, op wat zinloze uitlooppogingen van ondere mijzelf, de hele rit bij elkaar en eindigt in een chaotische sprint. Aangezien iemand me bijna van het parcours af torpedeerde door met z'n pedaal op de grond te knallen (waar kennen we die van) laat ik de sprint maar lopen. Meer dan plaats 15 zat er toch niet in. Wel weer lekker gespeeld en me goed vermaakt.

Wel jammer was dat mijn Garmin Edge niet aan wou gaan. Het scherm bleef leeg. Misschien wel goed ook, omdat ik dan dus geen enkele neiging had om naar het scherm te kijken. Na een beetje rondzoeken op Internet vond ik op de Motionbased forums wat informatie over hoe een Garmin Edge 705 te resetten. Even de Mode en Lap knoppen tegelijkertijd indrukken is genoeg. Gelukkig maar, want nu kan ik 'm morgen naar Haarlem gewoon weer gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten