zondag 19 april 2009

Een weekje rustg aan

Na het trainingsweekend in Limburg, Voerstreek en Ardennen, en de zware week ervoor was het weer eens tijd voor een weekje rust. Dinsdag en woensdag niet gefietst, donderdag heen en weer naar Haarlem. Toen op vrijdag maar weer eens wat geklommen op de Tacx. Peyresourde en Azet op 80%. Erg relaxed dat ik vrij makkelijk een klimgemiddelde rond de 300W haal. Het is wel redelijk doorpoten, maar ik ben nooit buiten adem en herstel weer gemakkelijk. Misschien binnenkort maar weer eens een Huez of Rosier testje.

Zaterdag en zondag lekker de familie-man uitgehangen, hoewel ik zondag ook moest werken, dus dat viel wat tegen. Ik voel me weer lekker uitgerust, dus ik ga deze week weer lekker elke dag trainen, maar nog niet te hard, en volgende week er dan weer hard tegenaan. Het schema rustig-gemiddeld-hard bevalt me erg goed. De zware week kan steeds zwaarder, maar door de rust tussendoor voel ik me niet echt moe verder, behalve aan het einde van de zware week. Had ik vroeger met roeien ook maar zo'n opbouw gehad. Ik weet niet of ik er harder van was gaan roeien, maar ik zou me in ieder geval wel beter gevoeld hebben.

1 opmerking: